Kings Of leon



listen and listen carefully!

jag dör på Kings Of Leon, finns det något bättre band?
jag försöker hitta någon spelning i Sverige inom kort, men det verkar som Kings Of Leon håller sig borta från Sverige. :-(
Skulle döda för att få se dem live.
Det finns liksom inte en enda låt på deras album som jag tycker "usch denna var inge bra."
jag älskar dem rakt och igenom.
jag måste MÅSTE se dem live snart!

idag gjorde jag ett eller snarare två fynd varav ena var på rean.
49 spänn för en svart liten kjol, det är ju taget.
dock var den lite för stor men som tur är det så har jag en vän som är bäst på att sy och hon lovade att sy in den åt mig.
och så fynda jag ännu ett korallplagg, jag är nu kär i korallfärger och randigt.
när jag kom hem så shoppade jag ännu mer i ellos katalogen men var tvungen att snabbt riva sönder allt jag fyllt i och kasta i papperskorgen.
spara, spara, spara!!
vi ska ju till London snart så då blir det ju Primark shopping så det skriker om det. så spar pengarna tills dess.
Tänk er en butik som är 2 våningar och dubbel så stort som Ica Maxi med bara snygga kläder i (eller iallafall 70% av plaggen är snygga) och allt är nästan under 200kr.
Ah, jag dör! vill dit nu!

nu är jag förresten hungrig igen.
jag blir så stressad på er bloggare som äter så nyttigt och kommer på massor att äta och är mätta och belåtna medan jag sitter här med mina torra mackor med både smör och ost på och helst ett glas oboy till.
Kan ni hjälpa mig? :-P
Jag har tappat bort mig själv och lett in mig på en vilseledande väg bland oboy, rostade mackor och godis.

nej, nu ska jag plocka upp lite här hemma då jag får fin besök imorgon :)

ttyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0