Oxford street <3

igår bokade vi London igen.
fast denna gång åker jag med min karl.
vi bestämde i julas att vi skulle ge varandra den resan i julklapp.
så nu är det bokat, om 2 veckor åker vi.

jag dör av längtan.
I love London.

det finns så mycket roligt att göra där,
gå i Hyde Park, äta på goda resturanger, äta på KFC, dricka gott kaffe från Starbucks, gå på teater, träffa trevliga människor, shoppa på primark och massa andra roliga saker.

På tal om Primark så dör jag av längtan där då det var massor av grejer jag "ångra" att jag inte köpte sist vi var där.
Dock så kanske inte allt finns kvar, men ska köpa det om det finns kvar.
Shoppade otroligt mycket sist, väskan vägde exakt 10kg när vi åkte hem.
Den vägde 3kg när vi åkte dit. 7kg kläder blev det alltså.
Men denna gång kanske jag kan packa över lite i min käras väska ;)

nej gud vad jag längtar!
Vill åka nu!!

hoppas att min envisa förkyldning vill släppa tills dess.


Ttyl!


Kommentarer
Postat av: Zara

Vad kul! Jag skulle också vilja shoppa 7kg kläder :)

2010-02-15 @ 10:15:23
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Ay

Haha jag ska väl ffs handla lite själv ;D

Puss påre <3

2010-02-15 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0