två olika sorters virus

det var längessen jag bloggade.
varför har jag inte bloggat, jo det finns något som kallas tid och den måste man prioritera.

sjuk och jävlig är jag.
jag går runt med jobbig förkyldning som aldrig tycks bryta ut.
suck!

jag och A ska ju åka till London i mars och idag på nyheterna hör jag att det är en man
som åkt från London till Skavsta och på flyget filmat olika säkerthetsgrejer.
Varför? Antagligen för att han sedan ska ta flyget tillbaka och terrorisera eller förstöra på något vis.
Det känns lagom oroväckande att åka nu till London.
Jag tänker inte åka förrän han antingen sitter inne eller har åkt tillbaka till London.

Vad är det för pucko? Vad är det för världs virus?
Varför måste folk förstöra och terrorisera!?
Varför hata jämt!?

Usch för sådana människor!

Nu ska jag påbörja mitt grupparbete i juridik och sedan åka iväg till arbetet och försöka hålla humöret uppe trots sjukdom.

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0