ägg & minnen

Jag dör på alla minnen som flyter genom hjärnan när jag & anna glor på gamla bilder.
tänk vad mycket och roligt man gjort.
förr var det alltid vi varje helg och ingenting annat, man planerade liksom aldrig något annat utan det var vi och det vita vinet och kvällen var lång.

nu har vi ju växt upp och visst så ses vi ofta och så mycket vi kan.
men det är inte riktigt varje helg numera.
såklart så saknar jag ihjäl mig efter det, men ändå så känner jag bara att den tiden är ett så jävla bra minne så det vill man bara komma ihåg, komma ihåg precis så där underbart som det var!

en gång körde vi lite ölspel hos Empan och Alexandra tvingades iväg och hämta ägg hos grannen, jisses vad vi skratta! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0