blåa jeans

jag måste skrämt livet ur brevbäraren idag.
jag tänkte ta mina blåa jeans för omväxlingskull istället för leggings eller svarta jeans.
tankarna gick i vägarna att "dessa jeans är ju lite pösiga och stora så de kommer nog kanske inte se snyggt ut i stövlarna."
jag gick fram till spegeln i hallen och drog på mig dem och i samma sekund som brevbäraren stod utanför och skulle dumpa ner en ellos katalog ryter jag "MEEEEEEN VAFAAAAAAAAAAAN HELVETE!!!!!" högt som fan.

varför skrek jag så?
jo för att byxhelvetena satt ju tajt och perfekt. kanske lite för tajt.

jävla jul!!
nästa år ska jag bojkotta julens gottigheter. om det ens är möjligt?
det är ju som en cirkel hela tiden.
man tränar på våren inför sommaren, tar ett litet kort uppehåll på sommaren och äter grillat och lägger på sig, sen tränar hösten, sen uppehåll jul och lägger på sig igen, sen våren igen..
jag ska banne mig inte göra ett enda uppehåll detta år!! om det går..?

jaja, detta år har börjat med att man är lite fetare och lite fattigare men jag är tamejfan glad ändå!


Ttyl!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag visste inte och jag är ju en nära vän!? :) alltså att du skulle till sthlm! men jag förstår precis och håller med om det du skrivit om internet beroende!

2010-01-07 @ 10:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0