jag är fan bäst

i lördags fyllde vår allas älskade alexandra år och vi var där och firade och sedan drog vi oss till Strömpis, en spännande och händelserik kväll.
ni vet ju att jag skrivit förut om att jag ska sluta vara med på mingelbilder för det blir ju alltid för tääskiga bilder.
och ni vet ju att jag sagt att jag inte ska gå på efterfest för att man mår ju så bajs dagen efter av trötthet.

ja, jag är så himla duktig på att säga så himla mycket saker men hur duktig är jag på en skala från 0-10 på att hålla det jag säger? 1 !!

tro fan inte jag ställer upp och är med på mingelbild i lördags och inte bara EN mingel bild utan TRE!!!
herregud..


först strömpis sen virus.
jag är fan bäst! haha. eller inte.

efter att varit på strömpis och alla vännerna försvann begav jag mig till Virus för att fortsätta den halvtimmen som var kvar.
sen efter det tog vi taxi till efterfesten (jag är fan bäst igen som gör emot det jag säger) i den kända rep-lokalen.
ja, det var väl OK. sen tog vi taxi hem och sooov.
dagen efter mådde jag helt ok men var trött som en myrslock.
Men what the fuck, you have to rock while your still young!

Från det ena till det andra.
Idag är min & S's facebook fasta dag. Vet inte hur det gått för henne men jag har iallafall inte varit inne på facebook på hela dagen.
Egentligen borde jag ha + poäng för jag var inte inne på facebook på hela dagen igår heller så då blir det ju 2 dagar.
Men det kliar lite i fingrarna må jag säga.
Men eftersom jag är bloggnörd så har jag en del bloggar att mata igenom nu så det är lugnt!

Nu ska jag strecha lite till efter mitt hårda pass idag så jag orkar köra ett till pass imorgon!

Ttyl!







Kommentarer
Postat av: Sofia kusin

Då har du heller inte sett mitt megalånga mail som jag skickade i inboxen på fejjan ;) Jag kom precis hem nu, slog på datorn på en gång (som vanligt). Ska kolla alla bloggar sen ska jag fanimej stänga av fanskapet (syftar på datorn här, ja). Sådärja! Det här fixar vi galant!

2010-01-11 @ 17:50:06
Postat av: syster

Du var i alla fall skitsnygg på bilderna så tyckte du gjorde rätt i att va med :-) och bra idé detdär med fb-fri dag..jag ska haka på, men tror inte det blir måndagar..ska bestämma en annan dag. är det ngn som behöver det så är det jag :-) kramelikram

2010-01-11 @ 18:25:56
Postat av: Zara

SV; Ja eller hur, hade jag fått en sådan bok av min mamma hade jag varit jätte glad. Får hoppas jag skriver i den bara. Fast å andra sidan skriver man bara ett par gånger till har man ju skrivit liite iallafall :P Kanske inte blir en bok, kanske bara bli en mapp :P Funderar även på att lägga in en bild på henne en gång om året för att se utvecklingen.. :)



Jag tycker det är bra att ni passar på att festar och pallar vara på efter fester medans ni kan :) Jag har inte varit på efterfest på säkert 4-5år :P haha

2010-01-12 @ 07:48:20
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Ailomathea

Very nice site!

2011-08-02 @ 16:55:04
URL: http://ailomathea.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0