mammas mat

vad är det som är så speciellt med "mamma-mat".
om jag lagar en rätt exakt enligt samma recept som mamma så blir det ändå inte lika gott som när hon gör det.

Vad har de i egentligen? Strör de över något hemligt mamma-pulver som man får av någon när man blir mamma.
Jag förstår inte.

Men jag är väldigt glad över att jag får äta mammas mat. Det liksom bara smälter i munnen och sveper om tungan och dunstar ner i magen.
Dock blir man alltid spy-mätt efter man ätit mammas mat för det är så gott så man äter ihjäl sig!
MUMS!

Ttyl!


Kommentarer
Postat av: Zara

Lika dant med pappas mat :)

2010-01-26 @ 08:28:06
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: syster

jag har då inte fått det där pulvret än...fast man kanske måste ha varit mamma ett visst antal år för att förtjäna det eller nåt ;)

2010-01-26 @ 19:11:20
Postat av: Anonym

Det kommer med tiden mamma-pulvret i maten:-)

2010-02-20 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0