massa bra och lite skryt!

vilken otroligt bra helg jag haft.
träffade min syster, tor, alla mina kära vänner anna, alexandra, johanna och sen sofia.
var på pitchers och käkade god mat och drack en öl.
lunchade tillsammans med familj. åkte till pulkabacken för en debut med tefatet, gjorde ofrivilliga hopp i backen med ryggen först. drack varmchoklad och åt bulle i vintervädret. myste till en animeradfilm och avslutade kvällen med vår älskade tobbe.

nu är det läggdags för att vakna upp till en ny vecka igen.
en ny vecka som innebär arbete och träning och träffa vänner igen!
jag är så glad att jag har så fin familj och underbara vänner och att man får vara frisk och har möjlighet till att träna och skratta och må bra.

jag är även väldigt stolt över mig själv faktiskt som tränat ordentligt nu de senaste 3 veckorna.
varje dag har jag utövat någon slags motion, från gym, till jympa, till promenader, till yoga, till pulkaåkning.

och på torsdag startar första föreläsningen på universitetet och jag är väldigt exhalterad att få komma dit och lära mig nya och berikande saker.

nu börjar mina ögon bli trötta och jag ska krypa ner i sängen nu!
god natt!

ttyl!

Kommentarer
Postat av: syster

Härligt! Skönt när det känns bra...o visst är det så att man mår sååå mycket bättre såväl fysiskt som psykiskt när man håller igång träningen :-) bra jobbat :-)

2010-01-18 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0