säg inte glöm inte för då kommer jag inte ihåg det.

det ska jag göra och detta ska jag göra, sen måste jag göra det också och sen ska jag ta tag i det där.
men just det, jag skulle ju göra så också, sen skulle jag ta tag i det där för att det är prio 1.

alltså herregud, jag har en hel lista på min mobil där det står allt jag ska ta tag i och göra.
jag har bockat av en sak och det är att måla naglarna.
tänk att man måste påminna sig om en sån enkel sak.

idag tänkte jag iallafall ta tag i att lämna in mobilen på lagning..
på tal om det, fan jag måste ladda reservmobilen, vart nu den är.. fan.

sen måste jag ringa kiropraktorn, doktorn, kolla csn, städa, äta, köpa studielitteratur och allt annat.
glömde ju bort att äta här om dagen. herregud? hur kan man glömma det.

jag är inte stressad det är inte det utan jag är bara förrvirrad i min hjärna.

nu glömde jag bort vad mitt ämne i detta blogginlägg skulle vara.
ni ser? vafan är min hjärna så står att allt hinner svischa runt och gömma sig så man glömmer allt?
när jag publicerat detta inlägg och går och hämtar min mobil så kommer jag komma på det.

fan vad klockan var mycket.
nu måste jag ju göra mig klar och äta.. just det .. äta var det..

har ni samma problem eller vad är det för fel på mig?

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: W I C T O R I A

ibland står det bara helt still i skallen! >.< :'D



sv; Ja! Den va verkligen skitbra! :-)

2010-01-15 @ 14:27:35
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0