SUUUUR!

imorse gick jag upp och duscha och gjorde mig klar.
gav mig ut i snörusket.
när jag kom hem gjorde jag lite hemmasysslor och hoppades på att avin till böckerna skulle kommit så jag hann läsa lite innan föreläsningen som skulle äga rum ikväll också.
stressade och gjorde mina sysslor.
Upptäckte att klockan inte var så mycket så jag hann faktiskt slänga i min hårfärg som stod och väntade.
Gjorde det och duschade igen.
Sminkade mig och gjorde mig klar och var lite sur över att jag inte kommer hinna träna idag (längtar efter träning!) .
Sätter mig vid datorn för och kolla buss till oru.
Går in och kolla schemat för föreläsningen och ser att jag fått mail om att föreläsningen är flyttad till måndag !!!
fuck!

jaha, nudå?
Jag hade kunnat träna men nu har jag duschat 2 gånger och sminkat mig 2 gånger. min hud är helt uttorkad.
Sen har jag ingen lust att bege mig upp på stan i detta rusk..
och inga böcker har jag fått så jag kan plugga.


fan vad sur jag är .....!!

Kommentarer
Postat av: froidan

Haha, visst kan jag vara det ;) <3



Du är utmanad i min blogg!

2010-01-29 @ 12:30:48
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0