klädbekymmer

Det är så skönt när man shoppat loss lite för då slipper man stå och fundera varje morgon på vad man ska ha på sig.
men det negativa är att efter två veckor har man använt allt och man är tillbaka till funderartimmarna på morgonen.

jag vill ha en walk-in-closet så man slipper riva ut alla kläder på golvet varje morgon för att hitta något.



det är ett MÅSTE för mig när jag flyttar till hus/villa etc.
förstå vad skönt och gå in i ett rum där allt bara hänger och det är bara att kolla på det utan att behöva gräva igenom 250 plagg innan.
Det är så mycket som glöms bort när man har en vanlig garderob, den där svarta tuben som ligger längst in, eller overzise tröjan som råkat hamna på golvet längst under alla kläder.

och nu längtar jag så himla mycket efter sommaren så man slipper ha på sig 4 tröjor, halsduk, vantar, STOR jacka. och så blir man varm direkt när man går in i en affär och får paniksvettningar.
Det är så mycket enklare på sommaren, behövs knappt en jacka, väskan hänger på axeln perfekt utan att trilla ner eller se ut som ett kassaskåp på armen tack vare jackan.

nej, fy vad jag längtar efter att få klä av sig lite och att få ha en WIC.
Undra om man kan göra det 3:dje rummet vi har här hemma till en Walk in Closet?
Undra vad min kära man skulle tycka om det.. tåls att fundera på iallafall.

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Zara

Ja allstå, bröllops resa ska vi på i sommar är det tänkt.. Men vafan vi tar med Kenny och Anders till london sen dumpar vi dom på något sportbar eller nåt och så drar du och jag ut och shoppar loss ;)

2010-03-10 @ 11:21:37
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: emma lee

japp hon är en tjockis hihi!

jag tränar på gustavsvik! du då?



duu mamma och pappa ska bygga en walk in closet nu när barnen flyttat! heltäckningmatta speglar soffa allt ska dom ha, AVUNDSJUK? JAAA

2010-03-11 @ 11:05:53
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Postat av: emma lee

ohh mysigt!

okeej, hm ingen anning jag betalar 220 kr i månadendå får jag gymma, simma, simgymnastik och spinning!



ett av rummen på nedervåningen dom gör ju om hela huset nu så det kommer bli såå bra! klart jag vill bo hemma nu haha vem vill inte ;)

2010-03-11 @ 12:09:05
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0