skärpning

jag är sämst, jag är verkligen sämst på att blogga.
vet inte om ni sörjer direkt men jag vill blogga och tycker det är kul.

kommer alltid på massor jag vill skriva om men som sen rinner ut i sanden.
skulle behöva alltid ha min dator med mig så skulle ni få höra och veta massor med roliga saker.

kom precis innanför dörren och har satt på lite kaffe och jag har varit och hämtat mig en metro.
var ute på en promenad i detta fina väder.
glömde dock solbrillorna och de behövdes verkligen, fick gå och kisa hela vägen.
men det är så skönt att det är sol och inte dimma och snö ute.

jag har följt top model 8 nu i några dagar så där runt lunch tid.
och när det är "uttröstning" när någon ska ut så säger ju alltid Tyra till dem att ni ska sätta
upp håret, tajtare kläder och inga smycken och dittan och dattan för att de ska se ut som modeller.
men alltså, jag tycker det är snyggare med en tjej med smycken, långt hår, smink och snygga modekläder
än en tjej med ett vanlig linne, uppsatt hår och ett par jeans.
sen beror det ju såklart på hur tjejen ser ut också, men hellre lite utsmyckning en helt kal.

förresten så börjar ju massor av roliga program denna vecka.
- Dating in the dark ikväll kl 20.00
- Desprete houswives (fast de avsnitt jag redan sett ;D ) ikväll kl 21
- Efterlyst imorgon
- Fuskbyggarna imorgon
- Drömmen om italien imorgon
- Greys Anatomy imorgon
- Sveriges värsta bilförare på torsdag.

Herregud, tur att jag jobbar på kvällarna.
Annars skulle jag bli en slav under tv:n.
Men dating in the dark måste jag se, blir att raca hem från jobbet idag så håll er undan från motorvägen runt kl 20:10 ..

Nu är kaffet klart!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: froidan

JAA, eller hur! Det är lätt att sitta och säga åt andra att dom ska göra si eller så, visst nu kanske det är så att man skulle stannat kvar, men liksom varför riskera att brinna inne, ah eller vad bli rökförgiftad liksom?! Fattar inte..

2010-03-02 @ 16:45:58
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0