the sounds

sitter och lyssnar på gamla The sounds låtar och får rysning i nacken.
The sounds har verkligen följt mig tillsammans med Lars Winnerbäck genom åren.
Har verkligen ett minne med varje låt från Living in America till Rock 'n' Roll.

Just nu lyssnar jag på Tony the beat och det är verkligen jag och Ronja.
Herregud vad vi sjöng (skrek) den låten jämt. poppade den jämt ur högtalarna, dag som natt.
Vi peppade så inför Arvikafestivalen då vi skulle uppleva dem live, dock så stod vi vid varsitt våffelstånd och härjade.
Men vi upplevde dem ändå.
Sofia & jag stod & härjade på Ronja att vi var vid våffelståndet och hon säger att hon är där, vilket vi ganska klart såg att hon inte var. sen senare upptäcker vi att det fanns TVÅ våffelstånd på varsin sida av scenen. haha..




har sett The Sounds live 5 gånger live och jag vill se dem igen.
alla låtar är ju så bra.

Ska fylla Mp3n med The sounds och bege mig ut på en promenad i solen.
men först... plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0