and we lived happily ever after

jag drömmer mardrömmar jämt, typ.
har funderat på vad det kan bero på, min sambo gillar ofta att se skräckfilmer och thrillers.
kanske det som gör att jag får sådana ohärliga och osmakliga panikdrömmar?

nu två sex and the city avsnitt, en chickflick film och en romantsik disneyfilm (enchanted) senare så tänker jag att jag borde inte drömma mardrömmar inatt.

kan det vara så att A vill att se skräck med avsikt?
då jag alltid vill bli omhållen hela natten när vi sett skräck..

länge leve romantiska disney filmer och drömmar om "happily ever after"!



Kommentarer
Postat av: A

Hahah.. skit oxå du kom på mig ;-) <3



Älskar dig <3

2011-07-18 @ 12:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0