HÄRMAPA!

Igår så var jag hos min mormor och hälsade på innan jag skulle till Marieberg (som jag för övrigt inte hitta något på,
för mitt linne fanns inte i min storlek) och då satt jag och mormor och prata om dagens samhälle som alltid är så roligt
att göra med mormor.
- När jag var ung så var det hemskt om man hörde att någon hade sniffat lim.
Ja, det är stor skillnad på då och nu, men vi har det ju ändå bättre nu men ändå sämre.
Det är mycket skildringar.

Iallafall angående Piratebay (igen) så tycker jag ni ska gå in på http://thepiratebay.org/
och ladda hem boken som Unni Drougge lagt upp som alla får ladda hem utan att vara rädda
för hon lämnar ut den där själv och stödjer piratebay!

Hon är riktigt grym Unni Drougge, läs hennes blogg http://unnidrougge.blogg.se/
Mycket bra tankar har hon!

Här har ni även en film där hon och flera demostrerar mot Piratebay domen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0