Falun



Ja, nu är jag i Falun & bor på Scandic som ligger precis brevid backhoppningsbacken!
Vad sugen jag blir att åka & köpa en pulka & ta mig upp där & åka pulka ner för den där backen!
Fast jag tror att man kan få lite ont i rumpan.

Idag var vi en liten håla, eller det var inte ens en håla det var mitt ute i nowhere & de omsätter flera miljoner där.
Han hade hur stor butik som helst & jag fattar inte hur det funkar, hur det kan gå runt!
Vi åkte ju igenom skog & skog & skog & snö & skog & skog & kom tillslut fram & det var ju ingenstans liksom.
Men tydligen så tar sig folk dit!
Han hade ju väldigt bra priser så man kanske tjänar på att åka ut dit!

Det är sjukt mycket snö här uppe i landet, BURR säger jag bara!
Men det gör iaf att jag längtar ännu mer till Egypten!
Vill åka nu nu nu nu!

Igår skulle jag börja läsa lasermannen, men blev störd av massor av saker så kom inte igång riktigt.
Vill ju läsa ut den!
& ikväll känner jag ingen ork alls, ska ta & kolla på någon film istället & bara ligga under täcket & gosa i min ensamhet!
Men först en lyxig dusch :)

Hotellfrukosten imorse var OK, vi var ju på First hotel igår, idag är vi ju på Scandic & de brukar ha guld frulle!

Nej, nu ska jag läsa lite andra bloggar & sedan krypa ner!

Rekommenderas: Sanna Brådings blogg, klicka här ->  sannabråding



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0