PANK

Just nu är jag så upprörd & arg!
Allt ska verkligen hända mig!

Idag när jag var hos frida & drack kaffe så ringde de från Optikern & sa att mina linser kommit (hurray, äntligen kan jag få se ordentligt) 900 kr kommer det gå på allt som allt. Japp, det är jag beredd på att lägga ut för att få se!
Sen kommer jag hem & då har vi fått brev från solresor (det bolaget vi ska resa till Egypten med) & i brevet förklarar de att svenska kronan försvags (som att jag inte visste det) & sen så vill de ha 800 spänn av oss!
Tack så mycket säger jag!
Verkligen passande nu när man blir arbetslös!
Men det är väl bara bita ihop & betala!

Nu tänker jag gå & sätta mig i soffan  & kolla tv & vara sur!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0