smörgåstårta

igår efter många pust och stön så besluta vi oss för att ta tag i vårat bombnedslag även kallat vårat hem.
det går ju fort och städa när man är två och det  blir bra och skönt efter, men det är bara saken att börja att sätta fart och komma igång. När man väl kommer igång är det ju lätt som en plätt och nästan kul och göra rent.
Men innan alltså, fan så jobbigt.

efter städningen så tog vi tag i kylen, rensa ur den på gammalt skit och begav oss till ica maxi för att handla nytt.
när vi anlände till våran skinande rena lägenhet så började jag med smörgås tårtan, oh yeah.
Anders fyller år idag och ska ha kalas ikväll så då tänkte jag vara snäll och göra en smörgåstårta.
Det gick jätte bra och den blev lyckad. men hur den smakar, det återstår att se.
Vi gjorde en sådan i sommras och den blev iallafall väldigt lyckad.


Gjorde dock inte exakt samma garnering igår, utan satt och skar små körsbärs tomater till små kronor.
Kan säga att det var verkligen ett terapijobb!

Jag tror att jag längtar mer efter att ge Anders sina presenter än vad han längtar att få dem.

Än så länge har han fått en t-shirt han tittade på i lördags, det gick till ungefär såhär:
A: Var inte den där t-shirten snygg med döskallen på?
S: njaae, vet inte... neej...
A: nehe... 
Sen drog jag till M.berg och köpte den!
Sen ska han även få en middag på fredag följt av Änglar & demoner i de såkallade "mys-sofforna".

Men det är inte allt, det kommer mera! :P
Men säger ingenting ännu. Ikväll/imorgon får ni veta. håll ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0