5 våningar utrymme för röv

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra!
NEJ, det är faktiskt inte ett dugg roligt!!
Försvinn och komma tillbaka 22 December till 3 Januari, sen kan snön försvinna igen!

Om jag fick bestämma skulle det vara sommar Maj - Oktober, riktigt sommar med 30 grader varmt.
Sen kunde det vara höst när löven fallen i November och sen 22 Dec. - 3 Januari kunde det vara snö, mycket snö.
Sen efter Januari så börjar våren.
Vore inte detta perfekt?

har inte riktigt förstått ännu men inte nästa fredag utan fredagen efter sitter jag och mina underbara flickor på ett flygplan på väg till London.
Fasen vad kul det ska bli, shopping, madame tussauds, museum och såklart FEST.
En krog som har 5 våningar dansgolv ska vi till, vi kände att njaa, jaa.. det känns väl OK att gå till ett ställe som har 5 våningar. Eller vad tycker ni?

Nej, nu ska jag börja göra mig iordning för straxt ska jag ta bussen till jobbet & efter jobbet are we putting on a Ritz and going to Ritz for some paaaarteeey!
Ska bli skitkul!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa snart är vi london :D längtar! / ALEXANDRA <3

2009-11-05 @ 11:01:06
Postat av: A

Ja det vore perfekt med det klimatet... usch o sitta här frusen o det är slask ute =( Resan o de 5 våningarna lär ju bli galet skoj =)



Puss <3

2009-11-05 @ 17:34:25
Postat av: Bellman

Eller så kan vi fortsätta med miljöförstöringen tills Sverige är ett helt snöfritt land :D

2009-11-06 @ 13:56:33
URL: http://greekfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0