Curlilicious

Vad tiden bara flyger förbi, nu är det fasen bara 2 veckor och 5 dagar kvar till första advent!
Mamma mia! Alla julklappar måste snart inhandlas, hatar att vara ute i fel tid (fel tid = när alla andra handlar julklappar)
Men jag har iallafall handlat till mormor och min moster nu så nu är det bara Syrran, Mamma, Pappa, Tor, farmor och farfar kvar! puh!

Jag och Anders blir julklappslösa iår, vi kommer inte ha några paket under våran gran iår :-(
Men vi ska istället åka iväg på Spa :-D Ska bli så mysigt!
Vi får slå in tomma kartonger så det ser lite mysigt ut istället. haha.

Jag vet en sak jag ska få iallafall av mina päron.
Babyliss Icurl !! Yeey!

Provade den hemma hos Johanna och den är fantastisk!
Går att göra lockar jättelätt och de blir fabulous!
Man kan göra korkskruvar eller fint svall, den värms upp på 20 sek och den är toppen att platta med.
Jag längtar efter julafton! :-)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen.
Är väldigt nervös också inför att träffa en person imorgon :-/ gaaah!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: syster

what...vad är det du inte har berättat!!?? Vem är det du ska träffa imorgon??? blir jättenyfiken nu ju!!!

2009-11-10 @ 14:41:57
Postat av: chacharlie

Ja, den var faktiskt det! Visste att jag sett en trailer på den nånstans, och tror banne mig det var på din blogg va? :P haha!

2009-11-10 @ 18:14:53
URL: http://charlottechristina.blogg.se/
Postat av: sofia.

Jag har en sån där Icurl helt förälskad men nu har den hamnat på vilovägar syster har lånat :P

2009-11-11 @ 13:51:59
URL: http://sburstrom.blogg.se/
Postat av: chacharlie

Ja, då var det nog här ;) hehe. Ja, verkligen godaste ljusdoften! Ja, nu heter det nåt i stuk med "kumlalagret" eller linkande iaf. Mjoo, var inte där så många gånger innan de flyttade, men så mycket billigare är det nog inte heller, men finns en del riktigt fina prylar billigt iallafall! :D

2009-11-11 @ 16:26:06
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0