Fuck me right back.

Jag skrev ett blogginlägg som var jätte långt men efter ett tag så insåg jag att detta blogg inlägg är nog inget jag ska publicera så jag raderade allt.
För det skrek "tyck synd om mig själv jag hatar allt".
Feber kombinerat med saknad fungerar inte så bra ihop.

Kollar på sex and the city och mitt hjärta skriker : JAG VILL TRÄFFA MINA VÄNNER OFTARE!
Fan! jag ska skaffa mig ett normalt jobb med normala tider och lägga all min tid på att umgås med mina vänner, nära och kära, göra en middag och bjuda hem dem eller gå och fika eller gå på bio.
Vad som helst men inte bara ses när det är fest!

Livet är för kort för att slösa bort på att göra ingenting.
Man mår fysiskt och psykiskt bättre av att umgås med dem man älskar.

Jag kan inte sitta här med min "offerkofta" på mig och beklaga mig över att jag aldrig hinner se mina vänner, mamma & pappa, mina nära och kära.
Det sker INGEN förändring när man inte gör något åt det, ingenting fixar sig av sig själv.
Att tycka synd om sig själv är helt okej men inte för länge, då blir man ett offer och kommer ingen vart.
Därför slänger jag av mig denna gamla "offerkofta" och slutar upp med det och går och tar en C-vitamin för att bli friskare så jag kan spendera min tid på att träffa mina vänner så fort som möjligt!

Jag börjar med att försöka friskna till tills imorgon då jag ska träffa min underbara Lisa och alla andra små knasbollar!

Blir ingen riktig halloweenfest med min insjunkning men huvudsaken är att jag får träffa dem en liten stund!

Hoppas ni alla får en bra halloweenkväll imorgon och har kul på era fester.

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

Ja skrev att det är min hund & så.. Ofta man snor någon annans bilder & hittar på en historia? haha >.<



Hatar "offerkoftan", hehe, men en del dagar suger helt enkelt ;'D

2009-10-30 @ 19:07:48
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: froidan

Visst är den :) Den är från jysk, & kostade 3000kr. Dom har nån kampanj nu, så man får passa på. För dom höjer & sänker priset hela tiden. För nån vecka sen kostade den bara 2800, sen höjde dom den till 4500, lite skillnad så ;P

<3

2009-10-31 @ 11:13:56
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: syster

Helt rätt...så ung men så klok..you go girl :)

2009-10-31 @ 18:22:25
Postat av: Anonym

Thank you sis! :-) Längtar tills imorgon så jag kan få träffa er snart :-D

2009-11-02 @ 09:23:10
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0