Stress blandat med ett lugn

igår smakade jag på sommaren igen och insåg att jag kan sluta hetsa och stressa över att sommaren snart är slut.
vissligern är det bara 5 månader till jul.
men igår när jag och mina snygga tjejkompisar satt på pitchers och njöt av varsitt glas rött så insåg jag, sommaren är lång.
inte jätte lång, men jag kommer hinna!

fick förövrigt reda på att tentan var 12 poäng för att bli godkänd.
jag fick 11,5 poäng.. jag fick lite ryckningar i ögat och kände hur mitt huvud färgades rött och hornen växte ut.
EN HALV JÄVLA POÄNG!!!!!
Nu måste jag börja om från början och plugga som en tok och göra om en hel jävla tenta för EN HALV POÄNG!
Ja, jag blir så irriterad. .

Och en annan sak, fan vad folk skaffar barn.
6 personer har jag räknat till som jag känner som ska ha barn nu.
Jisses, jag hinner inte!
Jag måste plugga först, resa lite och ha ett jobb.. sluta stressa mig! ;)
Ska jag vara den enda mamman sen när jag vill ha barn?
Alla andra barn går på mellanstadiet när jag ligger och klämmer ut min unge på BB.

Nu ska jag fortsätta njuta av denna låt som jag lyssnat sönder i 19 minuter nu.
Jag är lite efter och upptäckte den här om dagen.

Rihanna är ju riktig Öronorgasm!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du blir inte ensam mamma, jag ska också hinna resa & leva lite först! :)

2010-07-21 @ 15:47:42
URL: http://maliinsan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men lugn, du är ju ung! En annan har bara 4 år kvar till 30 och innan dess ska jag hunnit rest runt lite, gifta mig och varit gift ett tag och dessutom hunnit skaffat barn! Shit! Stressad som attans nu :S

2010-08-03 @ 13:51:37
URL: http://devackra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0