Vem vare? vem vare som snatta!?

Jag skulle kunna börja detta blogginlägg med att säga att jag är sämst på blogga.
Men jag tänker inte göra det, för jag har goda anledningar till att inte sitta framför datorn.
Vädret ute!
Det är ju underbart, fast ibland för varmt.
Jag önskar att det fanns en blogg.se APP i mobilen så man kunde blogga hejvilt, då skulle ni få veta allt jag gör.

Nu har jag tvättat, sprungit upp och ner i trappen och är äntligen klar.
Så skönt att vara klar efter att slitit med tvätten.
Ska slänga mig in i duschen och duscha av mig all värme och sedan göra mig iordning för att arbeta på krämaren 13-19 med Charlotte.

Fast är lite nervös också, det har ju varit en liga som sprungit runt och snattat massor av grejer ur butiker även våran butik!
Go to hell! Fan vad irriterad man blir när folk inte håller reda på vad som är mitt och ditt!

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Zara

AA på dom bara! hehe

2010-07-15 @ 16:07:44
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: froidan

Tack, va snäll du är :)

2010-07-17 @ 20:03:31
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0