Seven heaven

när jag var yngre följde jag serien Seven heaven lite halvt slaviskt.
men avtagit vid senare tid.
och nu när jag lunchar brukar teven få göra mig sällskap och då brukar jag kika Top Model men idag blev det Seven Heaven för gamla goda minnens skull.

men alltså vad är det för jävla skämt serie!?
man mår ju illa av att se den. vad är det för helylleserie!?
vad är det för producent/manusförfattare. Snälla vakna upp till verkligheten.
Kan någon nämna en enda familj som har det så som de har det?
Inte fan gick jag och frågade min pappa om jag fick dejta en kille, inte hade jag 3 vänner som bodde hemma hos mig, jag och mina föräldrar var inte alltid överens.
Herregud, det är ju lite skratt retande och se den där serien.
Helt perfekt familj och inga problem och får de problem så löser det sig på 2 sekunder.
Visst skulle det vara bra om det var så men det fungerar inte så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0