I never be the same if we ever meet again.

Alla som älskar mannagryns gröt räck upp en hand?
Är det bara jag som sitter och viftar med min hand i luften?

Det är många som jag känner som INTE tycker om mannagrynsgröt.
Hur kan man inte tycka om det!? förstår inte..
Jag förstår att man inte tycker om havregrynsgröt för det är kletigt, grått och tråkigt
och smakar inte så mycket.


Men mannagryn med en liten klick hallonsylt, mm!
värsta desserten ju.
äter det nästan varje morgon och det är för mig en bra frukost.
har svårt för frukost, har inget sug på något och vill inte äta.
men mannagrynen är lena, goda, varma och sjunker ner i magen lätt och gör
en mätt i flera timmar framåt.

perfekta frukosten.


har ni några tips på frukost?
något "nyttigt", gott & enkelt.



Igår brände jag ju som sagt en skiva och är har hittat massor med nya bra party låtar.
Så varje gång man jobbar så blir man festsugen.
Det kanske inte är så bra.

Men när jag hör låtarna så ser jag mig själv med mina snygga vänner i dimman, bland rökmolnen, svettet, solen och musiken på dansgolvet.
Bara kör!

På lördagen när det är bröllop och dags för Valsen kommer ni se mig med hörlurarna i öronen som står och dansar som att ingen annan såg mig i mitten vid bröllopsparet som ska ta sin vals!


That's how it goes!

 

 


 

Sommar, höga klackar & vin.

jag är redo - ta mig!

 

Ttyl!


Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker om mannagryndgröt ;)

2010-05-18 @ 12:29:30
URL: http://rushmore.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0