det är egentligen inte jag.

bra helg det vart, kickoff med långa konferenser, kräftskiva med kurragömma, träning med tunga vikter.
och allt var så bra, så kul och så roligt!

men nu går jag sönder, nu har jag tröttnat. nu är det vila som gäller.
sedan semestern har det varit intensivt, otroligt intensivt i fem veckor på raken.


nu är jag negativ, jag är trött på bilen som alltid krånglar. jag är trött på mina jävla ögon som måste ha linser som kostar en miljon. jag är trött på mitt dumma knä som gör ont så jag inte kan träna och måste lägga pengar på kiropraktik. jag är trött på mobilhelvetet som aldrig har täckning. jag är trött på min garderob som bara har sommarkläder. jag är trött på människor som tuggar med öppen mun. jag är trött på min dator som aldrig går att starta. jag är trött på gnälliga människor. jag är trött på att prestera utan framgång. jag är trött på icke-serviceminded personal. jag är trött på människor som inte vill utvecklas. jag är trött på att jag alltid har ont i huvudet. jag är trött på att jag aldrig slutar snusa. jag är trött på att man aldrig har tid att vila. jag är trött på att det inte finns några bra tv-program. jag är trött på att bli besviken. jag är trött på skitsnack. jag är trött på folk som inte kan bete sig.



förlåt att jag sprider dålig energi men ibland får man fan vara negativ.
just nu ligger min skala på 57,8% negativt och 42,2% positivitet. jag återkommer när jag är positiv igen,
det lär vara snart.
måste bara få ur mig energi, reda upp och lösa upp, få ur och ta in.

herrå.





Kommentarer
Postat av: hannagabriella

ey, samma med mig, exakt samma. Trött. På det mesta. Vad kan muntra upp oss måntro?

Kärlek? Pengar? Mat? Sprit? Miljöombyte? You name it, jag e på! :)

2011-08-29 @ 19:41:44
URL: http://hannagabriella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0