be yourself everyone else is taken.

jag älskar rubriken, jag älskar orden, jag älskar innebörden i citatet.
det är så sant som det är sagt som man brukar säga.

den texten skulle jag kunna tatuera in i min kropp bara för att den är så fin.



skulle aldrig hända, skulle aldrig tatuera in det på min arm där det är så synligt.
never.
tror att jag skulle ångra mig i framtiden av att ha något så synligt.
men jag är sugen på att få en nål inborrandes i huden och få känna smärtan och sedan se resultatet.

men vet ni vad?
jag ska inte tatuera mig. så är det bara. nu får det vara nog med såna fasoner.
det får räcka med det visdomsord jag har.



älska - glömma - förlåta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0