Dag 14 – Det här saknar jag

det finns så mycket jag saknar men som jag kanske inte saknar hela tiden, men som finns i mina tankar och speciellt när jag tänker på vad jag saknar.

jag saknar min morfar som jag inte ens hann skaffa uppfattning om.
jag saknar min barndom, att vara liten och oskyldig, att springa runt i stallet och leka med kompisar.
jag saknar tomas, jonas och mattias som försvann från oss hastigt, jag önskar att ni aldrig lämnat oss.
jag saknar en vän som jag satt ihop med förr, som jag delade allt med, allt skvaller, alla hemligheter och varje dag.
jag saknar att vara ansvarslös som man var när man var yngre.
jag saknar min ruttna etta på öster.
jag saknar skolan.

listan kan fyllas med mycket som jag saknar, vissa saker saknar jag mer och andra mindre.
många saker jag saknar har blivit minnen.
minnen som får vara positiva saker.

men mest av allt så saknar jag att inte behöva sakna något.




Dag 14 - det här saknar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0