fullt ös medvetslös

kvällens aktivitet skulle bestå av rödvin & lite god middag.
efter 12h arbetspass slutade dagen med mig & L på hotellrummet med roomservice.
trött deluxe kan man säga.

idag var en spännande dag, jag som är livrädd för åska satt & tittade på teatkörningen för TTA bilarna & det blixtrar till mitt framför ögonen på mig & sen bullrar det till i hela marken & huset & sen slår blixten/åskan ner i tidtagaruret.

fyfan vad rädd jag blev, började skaka & min chef bara stirrade på mig & frågade vad det var för fel på mig. Livrädd!!

tidtagaruret gick åt pipan & nu är det en ny i ett flygplan på väg hit! här finns det inga problem bara lösningar!

nu tackar vi för denna regniga dagen & nattar i det lilla lilla hotellrummet stort som en skokartong & dusch som ger en klaustrofobi känslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0