Diamonds Are a Girl's Best Friend

jag förstår inte hur det var möjligt, men idag när jag var på shoppingrunda så hittade jag ingenting, eller jo. men inga kläder.

min svaghet är smycken och smink.
därför valde jag idag att satsa på ring från Snö of Sweden samt ett superläckert armband och sen som vanligt make up store.
Jag rotade fram en gammal topp och piffade till den med lite smycken och nytt smink, om någon annan kommer lägga märke till dessa detaljer vet jag inte, men jag trivs.
Det finns så mycket kul man kan göra med både smycken och smink, det fungerar liksom till allt på olika sätt.
Mycket roligare att lägga pengarna där än på en trött skjorta som man ändå bara använder några månader sen ligger den längst bak i garderoben.

min syster blev avsläppt på make up store för en sminkning och efter ringer hon mig och säger
"man ville ju ha allt där!"
I can feel you girl, jag kan inte hålla mig borta från den butiken. Bästa produkterna och otroligt bra service.

det som ligger i sminkväskan just nu.

to die for.

 

håret är i ofix, annars kvällens!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ameh fyfan förej! Vilken pudding och ja, jag håller med dig, fyfan så lite goa smycken och en nice sminkning kan göra ;)

2012-03-31 @ 18:36:08
URL: http://johannasboudoir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0