kul att du läser!

ibland undrar jag vem jag skriver för här i bloggen, men sen kommer jag på mig själv att oftast skriver jag bara för min egen skull, för det är kul att skriva av sig men sen tycker jag ibland att bloggen är tråkig att skriva i för jag sällan får kommentarer, men sen blir jag glad när jag ser statistiken att det är några stycken som läser.
men sen blir jag så otroligt nyfiken på vilka ni är som läser och vad ni egentligen tycker om det jag skriver.

111 sidvisningar och 69 unika besökare.

ska fundera ut något roligt som gör att ni kommer att kommentera (går ju att kommentera anonymt).

 

idag ska totte & J firas, hurra hurra <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Många kloka ord o funderingar i din blogg päronet tycker om att läsa där...;)

2012-03-17 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0