stronger then yesterday

Ett år äldre, ett år klokare.
Ja, det kanske stämmer.

Fast jag skulle vilja säga, ett år äldre, ett år klokare, ett år starkare.

Tänkte tillbaka hur man var för 4 år sen mot den man är nu, det har ju hänt lite sen dess både utsida, insida och omgivning.

 

Vad mycket förändringar man gör, på ett år har jag hunnit lära känna nytt folk,  sagt upp bekantskap, älskat och hatat, varit med om otroligt mycket sorg, bytt bort Step-passen till intervall träning, bytt arbete, fått min första p-bot, tagit ett av livets svåra beslut och ändå lever jag, starkare än någonsin.

 

Födelsedagen firades med pompa & ståt, eller nej. Inte riktigt.

Men min underbara familj kom och fikade och senare på kvällen dundrade 15 stycken tjejer in genom dörren.

Jag blev så överväldigad, vad har jag gjort för att förtjäna dessa underbara tjejer som bara finns här och i min närvaro.

 

Denna helg har även bestått av sorg men jag klarade mig igenom det med tack vare de där tjejerna igen, de har ringt och smsat som aldrig förr för min skull.

Jag uppskattar det, det räcker med ett sms som säger att de finns här som gör mig lugn och får ro!

 

Tack för alla gratulationer, presenter, kärlek & att ni finns!

 

 

hoppa i sängen får man göra hos moster!

våroutfit

några av mina juveler.

image description

nattsms!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0