vänner med stil

jag har två vänner som är väldigt rara, roliga och underbara.
de känner mig ganska väl och är inte blyga för att utmana mig på olika sätt.
ett av exemplena är att jag alltid har beslutsångest av att bestämma över vad jag ska äta när jag står på en restaurang och kollar på menyn.

idag när jag och min vän skulle luncha så säger han, "ta ett bord så beställer jag vad vill du ha?"
jag svarar "ja men vad bra! då får du bestämma vad jag ska äta, skönt & slippa detta beslutande!"

jag springer glatt iväg till ett bord och sätter mig och pustar ut att jag inte behövde välja mellan antingen köttet eller fisken.

 

Efter att vi ätit upp sallad och en brödbit kommer servitrisen men två tallrikar och säger ”Vem skulle ha fisken?”

Min vän säger ”Ja, vem skulle ha fisken?” och kollar på mig med ett brett leende!

 

HAHA, jag orkar inte.. haha.. höll på att bryta ihop av garv!

givetvis, här kan man inte smita undan inte!! :D

 

Tur för dessa två att trots alla utmaningar, beslut och de gånger jag får gå ovetandes så tycker jag om dem väldigt mycket ändå!

 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Bra, vän! Glömmer aldrig när du skulle välja jultidningspremier...välj själv!

2012-03-28 @ 21:25:38
Postat av: chacharlie

Du är väl för rar, ska du själv säga förresten snygging!!! ;)

2012-03-29 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0