All those fairytales are full of shit, One more fucking love song I'll be sick

iförrgår träffade jag en vän som sa till mig "hur gör du för att alltid vara så framåt & glad?"
och då ska jag avslöja för er att så är inte fallet, jag är inte alltid glad - jag har också dåliga dagar när jag är arg på allt och sur över hela världen men när jag är sur eller arg eller förbannad så brukar jag inte posta det i cybervärlden, jag brukar ta upp det med personen eller göra mig av med ilska och frustration genom träning etc. eller ringa en vän som kan klappa mig lite på axeln!
hursomhelst, alla (jag) är mänskliga och har dåliga sura dagar men en sak är säker - jag är alltid framåt för hur jävligt det än må vara så kommer det ju nya dagar förhoppningsvis.


sen gör man saker man ångrar eller man saknar eller man mister någon, det är ju saker man inte kan få tillbaka eller göra ogjort men man kan ju istället då lära sig av det och blicka framåt.

det mina kära läsare är dagens lilla hallelulja moment och tips från mig!

vardagslyx på studiogreen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0