energi, energisk, energiknippe.

låg, lägre, lägsta energinivå.
hög, högre, högsta energinivån.

senaste veckorna har jag undrat var jag fått all min energi ifrån.
sömnen har inte varit den bästa och inte allt för många timmar har jag slutit ögonen och kopplat av.
men endå orkar jag av någon anledning.
när jag sitter och funderar på vad det är som har gjort att jag orkar så kommer jag och tänka på mina vänner och arbetet/kollegorna.

på arbetet orkar man ge energi för att man tycker arbetet är roligt och dels för att kollegorna är bra, roliga och energiknippen.
på helger och fritid så finns det så många vänner som ger så mycket energi och man blir så otroligt glad av att vara med dem.

denna långhelg som varit har bestått av att umgås med otroligt många vänner som delat med sig av glädje, skratt och även tårar.
det är såna här stunder man ska lägga på minnet, även om man går på högvarv och glömmer bort att ta hand om sig själv och sitter sedan här med feber och halsont så njuter jag - för den helg som varit är värt varenda febergrad.

fick ett meddelande av min fina vän som skrev
"jag blir så glad på dig!
Fick sån power efter i fredags känner jag, det var som ett smakprov av vad sommaren kommer ha att ge!
Du är så jävla bra på att peppa"

jag känner bara: right back at you, och alla vänner! det är inte jag som ger, det är du och ni som ger power!

nu är det återhämtning som gäller och njutning av den underbara solen som äntligen tittat fram!

och ps, en cliffhanger - nu är lägenheten klar, välkommen på kaffe eller så lägger jag snart upp före & efter bilder!








det sista som är kvar av lägenheten nästan, att sätta upp denna! & jag älskar min nya tavla, den passar perfekt här hemma, den är pricken över i:et, den är så speciellt på något vis
& samtidigt gör den mig så glad, på många olika sätt!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna i Aussieland

:-)

Toppen! Det är så det ska vara. Vänner är otroligt värdefulla, ta hand om dem och låt dem veta hur mycket de betyder för dig, precis som du gör nu, och du kommer ha fullt av goda minnen och oersättliga relationer livet ut!

Kyra på dig :-)

2012-05-22 @ 08:59:39
URL: http://uppochnerlandet.wordpress.com
Postat av: duktigaflickan

fasen vilken snygg tavla, kommer passa skitbra i lghten! snygg bild på oss hörru..haha :-b

2012-05-22 @ 10:13:47
URL: http://duktigaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0