Självdöd.

Undra om min blogg har självdött?
Nu är jag supersugen på att börja blogga igen, har idéer och är på G. Vill dela med mig till er. Men... Har bloggen självdött, har jag ens någon som vill läsa kvar? Förr var det ju flera 100 stycken..
Är bloggar lika kul fortfarande?


Ska jag börja igen?
Ska jag stanna här på denna blogg eller starta om med en ny?

Om jag ska stanna & ta upp detta igen, hjälp mig med inspiration. Vad vill ni läsa mest om?

Mina funderingar på livets konstiga saker som händer?
Vanliga vardagssaker?
Träning?
Recept och kost?

Eller bara, som det varit förr lite blandat?

Hjälp mig här. Om ni svarar så vet jag att ni fortfarande finns och jag kommer ha någon att skriva för och då kommer jag ju att börja igen :)

Heja heja, god jul!

 

 

  

  

  


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag läser!! Skriv om allt och inget! Puss Ronja

2013-12-16 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0