blandad & lite skev

jag vill inte vara så rak och omöjlig, jag vill vara skev och möjlig.


här sitter jag på balkongen med datorn och lyssnar på grannens musik och suckar över biblen jag har i handen.
ja, den boken jag ska läsa tills imorgon är tjock som en jävla bibel.
samtidigt som jag suckar och inte orkar läsa och vill bara sola lite istället så knappar jag in på studera.nu och anmäler mig till 2 stycken kurser till hösten.

hm. hur tänker jag då?
haha..
men jag blir så sugen på att plugga när jag ser alla intressanta roliga kurser.
sökte pedagogik A (arbetsliv) och Digitala Bilder (Photoshop CS4 & 3D animering)
snacka om två helt olika saker och nu sitter jag och läser juridik.

man kan ju nästan se mig som en tuttifrutti, ett mixtape, en gott&blandat påse...
På mitt CV serrni där har vi lite gott & blandat.
Lite säljare, lite korvgubbe, lite ekonomi och sen lite jurdik och toppen på moset lite 3D animering också.

ja, en riktigt stor gott&blandat påse kan man jämföra mitt CV med.
ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0