Hibiskusblomma

idag var jag på äventyr, åkte först imorse nervös som attans till Sofia för att inta två koppar kaffe och ventilera lite.
sen gick jag och min stödperson för dagen (Sofia) till Emanuel där jag skulle plågas lite för att bli fin.
Efter lite skissning och ännu mer kaffe så var det dags.
Emanuel klistrade upp tatueringen på mig och jag hade inte alls tänkt mig ha den där men det blev snyggare än där jag först tänkt mig. Så det fick bli såsom Manne satte upp det och det blev ju toppenbra!
Nackdelen var att det var över höften = AJ SOM FAN!
Det gör ju så sjukt ont att tatuera sig där det är tunnt med skinn.
Magen har man ju ganska mycket fett på så där gör det ju inte ont. haha..

Mitt i alltihopa börjar jag skratta och Emanuel måste ta en paus då risken blev att jag skumpade att han skulle tatuera fel. haha, jag kunde inte sluta.
Var tvungen och tänka på massor med sorgliga saker och be Sofia prata om sitt jobb för att inte börja skratta igen och försöka fokusera bort smärtan.

Efter plågan var jag nöjd och sen begav vi oss för en lunch på Sveas där jag förövrigt fick gå runt med uppknäppta jeans så folk trodde jag var tjock och mätt, men jag kunde inte stänga dem då det skavde.
Sen kom Empan och vi fikade lite alla tre.
Det var en riktigt trevlig dag med två söta tjejer!
Tack för kaffet Sofia och stödet :)

Såhär blev resultatet på utbyggnaden:
(klicka på bilden för större)


Före


Efter

OBS! Dålig bild dock, blomman ser orange ut, den är röd i verkligheten & så är det massor med plast över så blev ingen vidare bild.
Återkommer med bättre bild!

Nu ska jag vila & vila efter min händelserika dag!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: matilda

snyyyyyygg! Han är såååå duktig! Både Manne & Sanne är så duktiga där :)

2010-04-07 @ 16:34:42
URL: http://mahuldas.blogg.se/
Postat av: Linn

åhh vad fint de blev! :D <3

2010-04-07 @ 16:47:13
Postat av: anna

Åh, jag hade glömt att du skulle tatuera dig idag! vad fin den blev :) får se den live när vi ses :)

2010-04-07 @ 19:52:18
Postat av: Zara

Vad står den första tatueringen för ?

2010-04-08 @ 08:02:51
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: froidan

FINT! Har helt missa att du tatuerat dig! Varför tatuerade du över den andra, ditt tjärntecken va? :) <3

2010-04-16 @ 19:17:00
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0