Magont

vill ni veta något fantastiskt men ändå förjävligt?

igår åkte vi till Stockholm med 100 bussen som även kör i 100km/h.
shoppade jeansjacka (som alla andra) och sen nödvändiga saker som leggings och sånt.
sen gick vi och lunchade och jag vek av till Make Up Store för en sminkning och shoppning av smink.
fan vad jag gick lös på sminket, blev mycket med hem och lite med hem i plånkan.

iallafall när jag ringer A för att mötas upp så kommer han med en påse och ger den till mig.
vet ni vad det var?
De andra skorna !! :-)
Köpte ju de med nitarna men fick nu de andra!!
Glad som fan blev jag! :)


så nu är jag ägare till båda paren.
me like!!

Dessvärre så var jag så kissnödig och hungrig när vi skulle kliva av bussen att jag GLÖMDE påsen med skorna !!
F U C K !!!
Så jag hoppas innerligt att Lindbergs Buss har de på måndag när de öppnar och jag kan få ringa dem.

Jag är lycklig över skorna men har lite magont att de inte ska finnas kvar på måndag. :-/
Hade ju kvittot i påsen (dumt nog) så då kan någon ta dem och lämna tillbaka dem och få pengar.

HÅLL TUMMARNA!

Ttyl!



Kommentarer
Postat av: Zara

Hoppas du får tillbaka skorna! Håller tummarna

2010-04-19 @ 08:31:39
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0