Sömn?

om jag sover för är jag trött, om jag sover för mycket är jag trött.
jag kan inte finna mitt mellanläge.
vad är normal sömn? vad är det som behövs för att vakna pigg och utvilad?

jag blir ju pigg på dagen, men själva ta-sig-upp-ur-sängen grejen fungerar inte.
jag måste antingen studsa upp ur sängen eller rulla ur den.
det där med och ligga och dra sig funkar inte för mig, då somnar jag om eller kommer aldrig upp.
jag skulle vilja testa en dag och se hur länge jag kunde sova utan att ställa alarmet.
jag tror nog jag skulle kunna sova hela dagen bara för att ta-sig-upp-ur-sängen grejen är för svår.

ska nog googla lite på normal sömn!


 

Ttyl!


Kommentarer
Postat av: Zara

Nej men det kryper i kroppen på mig och jag ligger längre än till 08 helst går jag upp 7.30, skulle jag "försova" mig till 09 skulle jag få panik och hela dagen skulle vara förstörd hehe

2010-04-29 @ 08:44:21
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Zara

Sv; Japp en toppen helg! hehe tack så mycket ;)



Hörru dags att uppdatera bloggen nu!

2010-05-04 @ 08:15:24
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0