Det där med blocket..

jag har blivit värsta blockethajen!

igår la jag ut min gamla mobil på blocket ungefär runt 10 - tiden.
Klockan halv elva ringde första personen, sen ringde det 4-5 personer till!
Hejudamig!
Fick iallafall mobilen såld till person nr 2.

Efter som det gick så bra så tänkte jag då kan jag ju likagärna slänga ut min gamla skräp kamera också.
Jaha du, efter 20 min så ringde första.
Så det var bara att åka iväg & sälja den till en söt liten indier!
Sen ringde 4 stycken till efter det!

Jag trodde det var värsta projektet att lägga upp något på blocket, men allting gick så snabbt, enkelt, ingen prutning eller inget krångel.
Nu har jag ju lust att sälja massor med fler saker när det var så enkelt!
Dags att lära sig tradera kanske!?

Iallafall, eftersom jag blev blockethaj så tittade jag efter ett soffbord.
Hittade ett direkt - Klubbo IKEA - 50kr - TAGET! :)
Dock var det lite repigt så jag och A åkte och köpte färg och vipps..
Ett nytt & fint soffbord! :)

Jag rekommenderar blocket till er!
Det finns en del bra saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0