en till helg

en helg, en fantastisk helg har passerat.
har hunnit med otroligt mycket.
i fredags kom I & K hit och vi åt tapas och spelade spel.
det blev några öl och massor med egen gjorda malibu drinkar.
vi började gäspa lite och kollade då på klockan 02:45!
jisses, tiden gick lite väl fort!
Men tiden går fort när man har roligt, right?

lördagen bestod av mycket shopping.
åkte till Bra & Begagnat och kikade lite.
Vi kom hem med två pussel.

vi löste ett pussel, bra jobbat av oss!


Sen till Lundbergs för och fynda en fin sommarväska by Mexx.

En fräsch blommig väska!

Och så bokade vi ett bord som levereras på tisdag.
ekbord med sex stolar.

fast vi köpte med 6 stolar

 

Sen kollade jag på blocket och hittade två stycken PS fotöljer som jag kände att vi måste ha!
Så vi åkte och köpte dem direkt av som senare visades att det var Anders gamla klasskompis!
Hello Mate!

200kr styck! Bra klasskompispris!

 

Sen avslutade vi kvällen med att åka och käka på Pizza Hut!

Jag har bara ett ord för denna helg - fantastiskt! - Livet är fantastiskt!

Nu ska jag avsluta denna underbara helg med ett arbetspass :)


Kommentarer
Postat av: Zara

Sv; haha ja hon är ju sån :P Kenny tittar hon inte ens på heller hehe.. Gillar bara matte hehe

2010-06-14 @ 10:27:16
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0