Hunnebostrand

nu mina kära vänner, nu säger jag farväl för en vecka ungefär.
ikväll åker jag & min A till Hunnebostrand för att bosätta oss där till 4 Juli eller längre!

Midsommar väntar och våra kära vänner kommer ner och vi ska fira midsommar ihop på kusten!
Hela järngänget kommer, ska bli superkul!
Sen så hoppas jag att Malin kommer ner också så vi får lite partaj med henne & R!

Så farväl mina kära läsare, vi ses snart!
ha en trevlig midsommar!

en blandning från kusten 08-09

åka båt!

Skaldjur är ett måste!

Grabbarna grus!

åka båt igen, Jocke & johanna

Party - Jocke

Dinopojken & jag

Malin, kusin & Hugo på havet 08

R, M, S & A på KGB! =)

Bad!

Kanaldagen =)

Nu kör vi =)



Kommentarer
Postat av: Zara

Ha så kul :)

2010-06-23 @ 17:42:33
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: froidan

Dom åkte aldrig till Nora, utan dom kom till mig ist :) Vi hade inte fått plats i bilen heller om dom skulle dit så, men vart bra tillslut :)



Hoppas du har det bra! <3

2010-06-26 @ 10:00:29
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0