I'm going to use somebody

det ska fan inte vara lätt att leva.
nej, så är det!
jävla jurdikskit, så går jag och kuggar på tentan!
jag är inte stolt och erkänner att jag är sämst på att plugga. :-)
frågan är nu: orkar jag plugga i sommar och göra omtenta i augusti?
det känns ju onödigt att ha gått 6 månader på en kurs och sen inte bli godkänd!
det jobbiga med denna kurs var att det bara var en 15 poängs tenta, inga delmoment.

jaja, som sagt det ska inte vara lätt att leva inte.
vissa dagar kan vara lätt, men sen blir det konstigt.

fundeluring på om man ska ta och strunta i allt och kanske resa bort lite istället?
låter väl skönt!

nu är det sol ute vilket leder till lite bloggning och ni kommer väl tappa mig.
men vad gör väl det om 100 år? så intressant är jag inte!

nu drar jag iväg till hunnebo och skiter i tenta, jobb och allt vuxet skit!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Zara

Klart du ska se till att bli godkänd ju!

2010-06-22 @ 08:20:50
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0