birthday weekend

vilken helg, vilket äventyr, vilka människor!

startade min födelsedag med att jobba till 17.
sen kom mina fina underbara vänner hit och vi drack och åt gott.
lekte roliga lekar och skratta och hade kul.
tiden gick fort och sen drog vi oss för dans och drinkar på harrys.
tiden där gick även fort, vi tappa bort varandra, vi fann varandra och sen dansa vi igen.

tack fina vänner för en ljuvlig afton!

lördagen var jag så gott som död orkade ingenting.
men jag hade kalas med familjen och kvällen avslutades med kina mat
och sedan Alice i Underlandet 3D .
Jätte bra film & kul med 3D :-)
Blir ju Shrek 3D lätt!

På söndagen var jag faktiskt lika död som lördagen.
var hel flummig och fattade knappt vad jag gjorde och hur jag skulle göra saker på jobbet.
men sen lyckades jag komma in i mitt vanliga jag.

Min syster sa: När man är över 20 så är man bakis två dagar.
jag hoppas verkligen inte det stämmer utan att det beror på för lite sömn denna helg.

nu har jag iallafall tagit ikapp sömntimmarna och ser fram emot en ny vecka som kommer innehålla träning och plugg och lite jobb!

Här kommer några bilder från helgen:







Jag har så många och fina vänner. Tänk att man kan vara så lycklig lottad som har fått dessa människor att bli en viktig person i mitt liv. <3

ttyl!

Kommentarer
Postat av: Zara

Hoppas ni hade kul :) Och grattis i efterskott

2010-03-29 @ 16:46:11
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0