kläder!?

efter en lunch med E på vardagsrummet begav jag mig upp på stan för att hitta något att ha på mig imorgon.
utan inspration gick jag i varje jävla butik och kollade men hittade inte ett skit.
hittade inte ens något på monki !!

men efter ett desperat telefonsamtal med Emp där jag nästan börja gråta av desperation så lugna hon mig med att hon tar med sig lite favoriter utav hennes garderob jag kan ha så blev jag lugn.
& då hittade jag finally ett linne med tryck på som var lite längre, köpte även armband till det och sedan nya leggings.
enkelt men ändå snyggt om man stajlar upp det med någon snygg jacka till och lite smycken, svart smink och ruff hår.
Då funkar det!
Så nu är jag lugn.

Nu ska jag dra på partymusiken på högsta volym och börja städa (suck) är inte direkt sugen på att städa, högsta drömmen var ju att någon kom & gjorde det åt mig.
men jag kan inte sitta här & dagdrömma om det utan det är bara att sätta fart!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja! Säg åt henne så jag blir av med det här skiten & får det gjort! ;D

2010-03-25 @ 18:15:25
URL: http://maliinsan.blogg.se/
Postat av: emma lee

en är ifrån glitter :) resten ifrån gina...

super snygga ringa finns de på båda ställerna I LIKE

2010-03-28 @ 18:19:40
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0