28-30 Maj!

Här får ni min helg i kortfattad text & bilder!

Fredagen började med jobb till 20 sen när jag kom hem var jag så nervös inför tentamen så jag höll på att dö.
Blev en riktigt dålig film på det hela för att lugna ner sig.

 

Lördagen steg jag upp klockan 06:30 (jag var dödstrött) ringde mamma och frågade hur det skulle gå att flyga, det var första gången hon flög. hon hade surplat i sig en vinflaska och konstaterade att det skulle gå bra att flyga. efter samtalet begav mig sedan till Universitetet.

 

Skrev min tenta och hoppas nu på det bästa!
Till tentan hade jag tagit med mig : Godis, banan, dricka och kaffe.
Jag hann bara dricka kaffet, tiden gick så jävla fort!

Efter Tentan så träffade jag min snygga kusin för en lunch på stan och lite uppdatering av våra garderober!

 

Vi hade en kupong från resturangchansen och köpte bakad potatis på Mera = 35 kr var med kupongen.
De levde verkligen upp till det priset vi fick betala.
Det var en matsked röra och en färskpotatis med lite grönsallad till. haha.
Man får det man betalar för stämmer verkligen!


Sen begav jag mig till Lisa för att göra sig iordning, vilket slutade med party i badrummet.


Sen cyklade vi i motvind till Varberga(!) av alla ställen.
Där firade vi Catrin som fyllde år. :-)
Det blev strumpdans och sedan tog vi våra danssugna arslen till Strömpis.
Jag slingra in oss VIP och sen var det bara att dansa loss på övervåning vars golv snart kommer rasa in.

 

Söndagen innebar jobb.
Efter jobbet begav jag mig till YEAH10 - Festivalen för att se Ape Rape Escape och även mysa lite med Emp.

Bilden ovan på bandet är dock från 2008 då vi såg Ape Rape också i stadsparken!

Efter att mysigt lite i solen till musik med Empan så begav jag mig till Harrys!
Där intogs det en god middag tillsammans med mina kära arbetskamrater!
MUMS!

Sen var det dags att vakna upp till vardagen, 21:30 kom jag på att fan, KYLEN! Kylen är tom!
Så då fick jag bege mig till Ica för att handla och sen hem och dö i soffan!

Nu är det nya vecka och nya äventyr kommer att ske!

Ttyl!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha jag hade förträngt ditt fina sätt att få in oss på Strömpis =D

2010-05-31 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0