addiction to striped

haha, såg på några bilder jag tagit de senaste dagarna på mig själv.
(nej grabbar som läser detta & undrar varför man tar en bild på sig själv, jag är inte ensam om att fota mig själv många tjejer gör det & lägger även upp det på sin blogg. När man är klar med dagens outfit & tar ett kort blir det lite egobost!)
som ni vet är jag ingen "dagens outfit tjej" här på min blogg, men nu kommer jag bjuda på gårdagarnas outfit bilder.

jag vet inte, men av någon anledning upplever jag att det är väldigt mycket randigt som gäller för mig.
haha.. och problemet nr 2 är att jag bara ser randiga kläder när jag är ute och handlar.

plus att jag har typ 5 tröjor/linnen/tunikor till som är randiga i olika färger.
hej & hå, kanske dags att sluta vara trångsynt och bara se randigt!

Nu ska jag sluta köpa randigt.. kanske.. men det är snyggt med randigt!
Rutigt nästa?!

I think I have a thing for striped.



Kommentarer
Postat av: anna

raaandigt är så snyggt!

2010-05-31 @ 11:45:10
URL: http://rushmore.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0