en sån där dag man kallar bra!

ibland på jobbet mellan ett visst klockslag kan det vara lite dötid, då mellan de mammalediga/pensionärerna åkt hem och de som slutat jobbet är på väg till mberg.
Jag & S hade fått i uppgift att paketera in en ställning som skulle skickas iväg.
Sagt och gjort så började vi att paketera in den, det var ett jävla meck men tillslut lyckades vi efter (mycket) svett & några tårar (av skratt).
Efter som vi hade dötid så pimpade vi även upp paketet lite som skulle skickas iväg.
Sedan ställde vi den innanför dörren, våran chef möttes alltså av detta imorse.
Jag skulle så gärna vilja sett hennes reaktion/min. :-) haha, hon måste fått sig ett gott skratt iallafall!

 

Efter jobbet igår beslutade jag för att "pimpa" min bleka hy lite, eftersom alla andra njutit av den riktiga solen ute under dagen så fick jag åka till studion för att sola.
Sagt och gjort igen, jag tog i som fan och körde ansiktsförstärkning all the time.

Det resulterade i att jag blev kräfta. haha.
Hoppas på att det röda lägger sig och jag kan få bli brun istället.

 

Kanske inte syns så mycket på bilden tack vare blixten.
Röd & varm i ansiktet - ooohla!

 

Nu beger jag mig till landet för att finna ro och plugga sönder min hjärna!

 

Ttyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0