för mycket funderingar

har ni tänkt på att det inte är Kim Cattrall (Samantha) som är med på Sex and the city 2 kortena som finns på SF.se?
Det var Sahra som uppmärksamma det och jag kan inte sluta störa mig.

Kom fram till att det kanske är Rachel McAdams som är av någon anledning på kortena (det är vad vi tror iallafall, att det är Rachel McAdams).
Men det är Kim Cattrall som medverkar i filmen.

Inte Kim Cattrall (samantha).
Med lite retuschering fick de NÄSTAN Rachel att se ut som Kim!



Vad tror ni?
Är det Rachel McAdams (från Hot Chick) som är på postern?








Ibland har man för mycket fritid, speciellt när man ska plugga!

Kommentarer
Postat av: wictoria

Tråkigt att dom ska retuscha så mycket :/ Jag menar, Kim är ju nått på femtio, om någon rynka skulle synas skulle ingen bry sig :-S Hon är ju sjukt snygg för sin ålder.. Men men! :P



sv; Ok, men du är jättefin vilket som! :)

2010-05-27 @ 21:58:19
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä man ser ju att det är riktiga "samantha" på bilden. Om man kollar på näsan & ögonen. Rachel har rundare ögon medan Kim har mer avlånga så att säga, vilket man ser på bilden att de också är så. Sen även läpparna, som ser ut som Kims. sen är ju bilden självklart retuscherad så hon ser lite annorlunda ut, men jag tror nog att det absolut ät hon :)

2010-05-27 @ 22:21:22
URL: http://maliinsan.blogg.se/
Postat av: lo

likt var det iaf!

2010-05-28 @ 16:43:58
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0